یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
بازار

لزوم فرهنگ‌سازی در پذیرش تکنولوژی و صنعت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در دومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی بر همسویی توسعه فرهنگ صنعتی با سیاست های کلان صنعت و برنامه های وزیر صنعت معدن و تجارت، تاکید کرد.
کیانی بختیاری در ادامه با اشاره به جایگاه فرهنگ در توسعه صنعت، اظهار داشت: اگر برای پذیرش تکنولوژی و صنعت، فرهنگ‌سازی نشود علی‌رغم نیروی انسانی کافی توفیق چندانی را به دست نخواهیم آورد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن تشریح مانایی در صنعت، اظهار داشت: مانایی در صنعت یعنی توجه به فرهنگ توانمندی‌های پویا، درنتیجه این موضوع توانایی سازمان برای دستیابی به اشکال جدید و نوآورانه را در وضعیت رقابتی، مؤثر می‌سازد.
وی ادامه داد: مانایی در صنعت یعنی تدوین و تبیین پیوست فرهنگی و اجتماعی طرح‌ها و بررسی و ارزیابی آثار و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی آن‌ها که متناسب با مقتضیات و شرایط جامعه است.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان با اشاره به ضرورت تغییر در پارادایم فرهنگی سازمان‌های صنعتی برای مانایی، اظهار داشت: توجه و توسعه روامداری به عنوان اصل زیربنایی توسعه فرهنگی صنعتی است و ضرورت ایجاد و توسعه سازمان‌های با فرهنگ دوساحتی یا هیبریدی در راستای توسعه پایدار است و تحقیقات نشان داده که ۹۲ درصد از مصرف‌کنندگان تصویر مثبتی از شرکت‌هایی با فرهنگ هیبر


متن کامل خبر:

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت صنعتی، ابوالفضل کیانی بختیاری در دومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی بر همسویی توسعه فرهنگ صنعتی با سیاست های کلان صنعت و برنامه های وزیر صنعت معدن و تجارت، تاکید کرد.
کیانی بختیاری در ادامه با اشاره به جایگاه فرهنگ در توسعه صنعت، اظهار داشت: اگر برای پذیرش تکنولوژی و صنعت، فرهنگ‌سازی نشود علی‌رغم نیروی انسانی کافی توفیق چندانی را به دست نخواهیم آورد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن تشریح مانایی در صنعت، اظهار داشت: مانایی در صنعت یعنی توجه به فرهنگ توانمندی‌های پویا، درنتیجه این موضوع توانایی سازمان برای دستیابی به اشکال جدید و نوآورانه را در وضعیت رقابتی، مؤثر می‌سازد.
وی ادامه داد: مانایی در صنعت یعنی تدوین و تبیین پیوست فرهنگی و اجتماعی طرح‌ها و بررسی و ارزیابی آثار و پیامدهای فرهنگی و اجتماعی آن‌ها که متناسب با مقتضیات و شرایط جامعه است.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان با اشاره به ضرورت تغییر در پارادایم فرهنگی سازمان‌های صنعتی برای مانایی، اظهار داشت: توجه و توسعه روامداری به عنوان اصل زیربنایی توسعه فرهنگی صنعتی است و ضرورت ایجاد و توسعه سازمان‌های با فرهنگ دوساحتی یا هیبریدی در راستای توسعه پایدار است و تحقیقات نشان داده که ۹۲ درصد از مصرف‌کنندگان تصویر مثبتی از شرکت‌هایی با فرهنگ هیبریدی دارند زیرا از مسائل فرهنگی اجتماعی و تلاش‌های محیط زیستی پشتیبانی می‌کنند ۸۷ درصد مشتریان محصول شرکت‌های با فرهنگی را خریداری می‌کنند به این دلیل که به دغدغه آنها توجه می‌کند ۶۶ درصد از مصرف‌کنندگان حاضر به پرداخت هزینه اضافی برای حمایت از شرکت‌های هیبریدی هستند که به CSR  متعهد هستند همچنین افزایش اعتماد دو و سه برابری برای شرکت های هیبریدی به خاطر این نکته است که اغلب امتیازآنها در CSR از متوسط به عالی رسیده است.

کد خبر ۴۷۶۶۶۷۷

مطالب مرتبط

اهمیت دانش بنیان بودن شرکت‌هایی همچون ایران کیش

باران نیوز

یکتانت حامی نمایشگاه فرش ماشینی ۱۳۹۸

باران نیوز

تجربه جدید رییس جمهور فرانسه در چین

باران نیوز